0242517211
0242517215
radovanu@cl.e-adm.ro
Luni - Vineri 08:00 - 16:30
Login
Sign Up
Primăria Radovanu
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere şi agenda de lucru a acestora
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Regulament intern
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Programe si strategii
Proiecte
Rapoarte si studii
Galerie foto
Compartimente
Asistență socială
Starea civilă
Registrul agricol
Formulare
Compartiment agricol și de urbanism
Financiar-contabil
Dezvoltare comunitară
Serviciul voluntar pentru situații de urgență
Cultură
Administrativ
Utilități publice
Info. interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Invitatii de participare achizitii
Declaratii de avere si de interese
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Hotarari Consiliu Local
Starea Civila
Registru agricol
Lista structuri asociative eliberare atestate de producator
Formulare tip
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
Urbanism
Impozite si taxe locale
Proiecte de hotarari ale ședințelor Consiliului local
Alegeri Locale
Transparenta decizionala
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Sedinte publice/anunturi/minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Persoana desemnata pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Taxe si impozite
Anunt colectiv
Agenda publica
Alte informatii
Lista cu documentele de interes public
Integritate institutionala
Cod etic
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Anunturi
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Programul de audiente
Petitii
Monitorul Oficial Local
1. STATUTUL COMUNEI
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
3.1. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
3.2. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA HOTĂRÂRILOR AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
4.1. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
4.2. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA DISPOZIȚIILOR AUTORITĂȚII EXECUTIVE
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
5.1 Buget din toate sursele de venituri
5.1.1. Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
5.1.2. Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
5.1.3. Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
6. ALTE DOCUMENTE
6.1. Registrul privind înregistrarea refuzului de a semna / contrasemna / aviza actele administrative precum și obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate înscris
6.2. Registrul privind consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor autorității deliberative și ale proiectelor dispozițiilor autorității executive
6.3. INFORMARE ASUPRA PROBLEMELOR DE INTERES PUBLIC
6.4. INFORMĂRI ASUPRA PROIECTELOR DE ACTE ADMINISTRATIVE CU CARACTER NORMATIV
6.5 MINUTELE ȘEDINȚELOR PUBLICE
6.6. Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
6.7 Declaratii de casatorie
Stare civila
2023
( 19 Documente )
2024
( 16 Documente )
2025
( 1 Document )
Meniu
Acasa
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere şi agenda de lucru a acestora
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Regulament intern
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Programe si strategii
Proiecte
Rapoarte si studii
Galerie foto
Compartimente
Asistență socială
Starea civilă
Registrul agricol
Formulare
Compartiment agricol și de urbanism
Financiar-contabil
Dezvoltare comunitară
Serviciul voluntar pentru situații de urgență
Cultură
Administrativ
Utilități publice
Info. interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Invitatii de participare achizitii
Declaratii de avere si de interese
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Hotarari Consiliu Local
Starea Civila
Registru agricol
Lista structuri asociative eliberare atestate de producator
Formulare tip
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
Urbanism
Impozite si taxe locale
Proiecte de hotarari ale ședințelor Consiliului local
Alegeri Locale
Transparenta decizionala
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Sedinte publice/anunturi/minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Persoana desemnata pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Taxe si impozite
Anunt colectiv
Agenda publica
Alte informatii
Lista cu documentele de interes public
Integritate institutionala
Cod etic
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Anunturi
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Programul de audiente
Petitii
Monitorul Oficial Local
1. STATUTUL COMUNEI
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
3.1. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
3.2. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA HOTĂRÂRILOR AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
4.1. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
4.2. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA DISPOZIȚIILOR AUTORITĂȚII EXECUTIVE
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
5.1 Buget din toate sursele de venituri
5.1.1. Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
5.1.2. Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
5.1.3. Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
6. ALTE DOCUMENTE
6.1. Registrul privind înregistrarea refuzului de a semna / contrasemna / aviza actele administrative precum și obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate înscris
6.2. Registrul privind consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor autorității deliberative și ale proiectelor dispozițiilor autorității executive
6.3. INFORMARE ASUPRA PROBLEMELOR DE INTERES PUBLIC
6.4. INFORMĂRI ASUPRA PROIECTELOR DE ACTE ADMINISTRATIVE CU CARACTER NORMATIV
6.5 MINUTELE ȘEDINȚELOR PUBLICE
6.6. Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
6.7 Declaratii de casatorie
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility