Lista si datele de contact a institutiilor care lucreaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei in cauza
Declaratii de interese 2016
ALECU DANUT MARIUS
BALAN DOREL
BALANESCU DANUT
BECHERU NICOLAE
BOGATU IONELA
BORDEI IONEL
BUSTA VALERICA
BOGATU EUGEN
CHELARU ION
CIMPOCA ION
DAVID IULIAN
DINISOAE VIORICA
DOBRESCU VASILICA
DRAGHICI ADRIANA EMILIA
FRICOSU VASILE
GAGELEA MARIAN
GALBINASU NICUSOR IONUT
GRIGORE ION LUCIAN
GRIGORE ION
MUSAT ION
ROSCOVARU CONSTANTIN
SIRBU MARINELA
SURDU MARIAN
TINCA FLORINA
TITULEASA MARIA
VISAN BENEDICT
VLASCEANU EMIL
CIUPEA ION
DRAGNE MIHAITA
MUSAT ILIE
SPERIATU MADALINA IOANA
STEFANACHE ILIE
Declaratii de avere 2016
ALECU DANUT MARIUS
BALAN DOREL
BALANESCU DANUT
BECHERU NICOLAE
BOGATU IONELA
BORDEI IONEL
BUSTA VALERICA
BOGATU EUGEN
CHELARU ION
CIMPOCA ION
DAVID IULIAN
DINISOAE VIORICA
DOBRESCU VASILICA
DRAGHICI ADRIANA EMILIA
FRICOSU VASILE
GAGELEA MARIAN
GALBINASU NICUSOR IONUT
GRIGORE ION LUCIAN
GRIGORE ION
MUSAT ION
ROSCOVARU CONSTANTIN
SIRBU MARINELA
SURDU MARIAN
TINCA FLORINA
TITULEASA MARIA
VISAN BENEDICT
VLASCEANU EMIL
CIUPEA ION
DRAGNE MIHAITA
MUSAT ILIE
SPERIATU MADALINA IOANA
STEFANACHE ILIE
112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA
Apelarea numărului 112 reprezintă o cale rapidă de a comunica cu dispeceratele de urgenţă: Poliţie, Pompieri, Ambulanţă în timpul unei situaţii de urgenţă.
Sistemul 112 funcţionează la nivelul întregii ţări, în toate reţelele de telefonie, fixe sau mobile.
Centrele unice pentru apeluri de urgenţă sunt operate de administratorul SNUAU, Dispeceratele de urgenţă sunt operate de agenţiile specializate de interventie iar Dispeceratele integrate de urgenţă sunt operate de administratorul SNUAU şi de agenţiile specializate de intervenţie.
Sistemul asigură cooperarea între agenţiile specializate de intervenţie ale Poliţiei, Pompierilor, Ambulanţei, SMURD şi Jandarmeriei care au obligaţia de a asigura intervenţia la urgenţe.
Personalul Centrelor de preluare a apelurilor de urgenţă 112 este compus din personal specializat care răspunde la apelurile de urgenţă 24 din 24 de ore. Ei sunt instruiţi pentru a asista apelanţii în cazuri de urgenţă şi a-i ajuta în cel mai scurt timp posibil.
Modalitatea de procesare a unui caz:
EXEMPLU:
Tip incident: un cetățean apelează 112 pentru a semnala un accident rutier, cu victime;
- sistemul identifică numărul de telefon al persoanei care a semnalat cazul;
-se identifică natura / tipul incidentului;
- se determină numele și adresa abonatului postului telefonic prin căutare automată în baza de date (la fel se procedează și în țările Uniunii Europene, S.U.A. și Canada, fiind o măsură necesară pentru aflarea veridicității apelului) sau prin interviu cu apelantul;
- se determină locul incidentului, posibil ca acesta să nu corespundă cu adresa apelantului;
- operatorul cere apelantului date despre caz/victimă – persoane blocate, numărul victimelor, vârstă, sex, repere locație, ș.a.;
- se transmit, automat, toate datele, simultan, la dispeceratele Poliției, Ambulanței și Pompierilor/SMURD – pentru acest caz, altfel, pentru un alt tip de incident poate fi angajat doar un singur dispecerat (această operațiune de transfer se realizează în 2-3 secunde);
- dispecerii stabilesc rapid mijloacele de intervenție care participă la soluționarea cazului, având la dispoziție aplicația AVL (Localizare Automata a Vehiculelor) și le alocă pentru intervenție;
CLICK pe una dintre optiunile de mai jos pentru deschiderea fisierului aferent. ( format pdf )
Cont de executi e al bugetului local - cheltuieli
Cont de executie al bugetului local - cheltuieli - centralizat
Cont de executie al bugetului local - cheltuieli - functionare
Cont de executie al bugetului local - venituri - centralizare
Cont de executie al bugetului local - venituri - centralizat
Cont de executie al bugetului local - venituri - functionare
Click pe nume pentru deschiderea fisierului.
Click pe nume pentru deschiderea fisierului.